logo AutoStory

Nový přístup automobilek k vystavování na Autosalonech – změna která je již cítit.

Trendy v prodeji automobilů a vystavování novinek na autosalonech, kde v podstatě vůz zapadne mezi masu dalších výstavních kusů jsou tady.
Automobilky si spíš připravují své vlastní akce na místech které se jim líbí a vystihuje je a novinku kterou představují s vlastním programem pro novináře, který je šitý přímo na míru.
Tyto trendy jsou patrné již z minulých let, kde mnoho automobilek nevystavovalo v Detroitu, Tokiu a vyškrtlo i Paříž. 
 
Tento záměr dlouho avizovalo Volvo, které si před autosalonem připravilo 3 velké akce ve Švédsku a Švýcarsku.
Stejně dlouho víme o neúčasti Fordu a Mazdy.
V Paříži ovšem ale neuvidíme ani luxusní a věhlasné značky jako Lamborghini, Aston Martin ani Rolls-Royce.
 
Ford zvolil jinou taktiku, soustředí se na akce kde jsou fanoušci moderních technologií, a jeho autonomní vůz bude jezdit na největší světové výstavě CES Las Vegas, kde nezapomene představit i nějakou novinku.
Na druhou stranu zas ale doporučujeme podívat se do Paříže,bude tam dost novinek, které stojí za to vidět.
Na Ženevském autosalonu, který se koná v březnu, budou všechny značky, protože se jedná o neutrální půdu s vysokým kreditem.
 
A pro fanoušky, kteří chtějí vidět i dodávky doporučujeme Hannover, kde se výstava nákladních aut a karavanů rozrůstá.
 
Team autostory
 
Naši auktální nabídku naleznete ZDE!
www.auto-story.cz

Kontaktujte nás

Tel: +420 774 101 310
Tel: +420 774 233 773 (DE/EN)

Email: autostory77@gmail.com


AutoStory.cz na Faceboku